Stránka 1 z 1

impreza 1.6 rv 99

Napsal: ned 26. dub 2015 17:48:54
od leyrer24
Ahoj lidi. pred 6sti mesici jsem koupil auto imprezu 1.6 z roku 99. Auto bylo urcene na ND. vlastnil ho kamos se zadrenou klikou. ja to auto chtel. Rekl jsem at opravi motor a koupim ho. Oprava probehla v "poradku" natankoval do toho ethanol, auto cukalo a nema zadnou silu. rekl mi ze az natankuju benzin auto pojede jako lusk. jenze se nic nezmenilo. Jde o to, ze pri slapnuti plynu se auto dusi ale musim rici ze auto nejede pouze po zahrati. Za studena jede moc hezky. Otacky motoru me nepusti vic jak do 4tisic, paty kvalt pokud auto nejede 150km/h nereaguje. Tudiz jako prvni jsem vymenil svícky NGK a svickove kabely jelikoz puvodni probijeli. Mel jsem auto kontrolovane na diagnostice pouze co se tyce elektriky a v tom zavada take nejni. Muj mechanik mi rekl to, ze tyhle motory bud fungujou nebo nefungujou. Tvrdi mi ze kdyz motor daval dohromady tak chybu zadnou neudelal a nechce to rozebirat znovu. Je mozne ze by tento problem byl v necom jinem nez v motoru? poradte na co bych se mel zamerit abych opravil a mel pozitek z jizdy. Diky vsem za jakoukoliv radu.

impreza 1.6 rv 99

Napsal: pát 01. kvě 2015 22:14:25
od leyrer24
Cau lidi..muj dotaz doposud bez reakce..napisu to teda znovu a znovu se na Vas obracim se zadosti o radu. Motor se za jizdy dusi.Otacky drzi ale chova se jako kdyz nema prisun paliva nebo vzduchu.Budiky hlasi check engine a pipaj nekolik chyb. Auto za studena po nastartovani sotva chyta,po zahrati motor cuka ..hlavne pri seslapnuti plynu. Motor nejde vytocit nad 4000 otacek . Dneska jsem rozebral komplet sani, pac mam dle chyb co hlasi budik podezreni na prisun vzduchu. Kazdopadne vsechno OK, filtr,skrtici klapku sem vycistil, v hadicich trochu olej,v cidle podtlaku a teploty bylo docela dost oleje. Chci jeste vycistit to cidlo a pak uz vazne nevim...diky za jakoukoliv radu

impreza 1.6 rv 99

Napsal: pát 01. kvě 2015 22:17:26
od leyrer24
Napadly me jeste lambda sondy jestli nejsou v pici,ale nevim jak to.zjistit..mely by byt dve ne ? Jedna ve vyfuku a druha v motoru?